Bodrum Kent Konseyi Başkanlığına Aday olan Dr. Şehir Plancısı Murat Özyaba, 13 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirilen Bodrum Kent Konseyi seçimlerinin ardından yazılı bir açıklama yaptı ve “kent çıkarlarını savunmak amacıyla oluşturdukları ekibin yanında duranlara teşekkürlerini” iletti.
Özyaba, açıklamasında Bodrum Kent Konseyi bileşenlerine ve Bodrum kamuoyuna teşekkür ederek, kent çıkarlarını savunmak amacıyla oluşturdukları ekibin yanında duranlara teşekkürlerini iletti.
Bodrum Kent Konseyi Başkan Adayı Dr. Şehir Plancısı Murat Özyaba’nın yazılı açıklaması aynen şöyle;
“İlkeli Duruş ve Sağduyuya Teşekkür!
13 Haziran 2026’da tarihinde yapılan Bodrum Kent Konseyi seçiminde; Bodrum Belediyesi’nde görev yapan bazı seçilmişler ve atanmış bürokratlar ile alan işgaline dayalı varlıklarıyla başkanlık yapan bazı oda ve dernek temsilcilerinin yanı sıra Atatürkçü Düşünce Derneği Bodrum Şubesinin birkaç yöneticisinin ortaya koyduğu, bireysel kazanımlarını önceleyen ve siyasi manevralara sığınan bakış açısının karşısına çıkarak, Bodrum’un kent çıkarlarını savunmak isteyen ekibimizin arkasında sımsıkı duran Bodrum Kent Konseyi bileşenleri ve Bodrum kamuoyuna sonsuz teşekkürler…
Bilim, akıl ve vicdanla şekillenen ilkeli ve sağduyulu bu duruş, Bodrum’un sahibi olduklarını düşünenlere gösterilen tepkinin bir yansıması olmuştur. Bu duruş aynı zamanda Bodrum’da her geçen gün artarak hissedilen yanlışlara bir tepki olmanın yanı sıra, kırılamaz denilen anlayışın artık sonuna gelindiğinin de göstergesidir.
Artık Bodrum’u kimlerin yöneteceği sorusunun cevabı; “liyakat sahibi özgür düşüncelerdir”.
Bir araya gelip ve genişleyerek bu duruşun sesini yükseltmeye devam edeceğimizin kararlılığını paylaşırken, birlikte yol yürüdüğümüz arkadaşlarım ve destek verenlere bir kez daha teşekkür ederim.
Kaldığımız yerden devam…”
































